A FEOL podcastjában Cser-Palkovics András polgármester elárulta, egészen pontosan milyen néven indulhat a gárda a bajnokságban – ezzel együtt megerősítette korábbi értesülésünket is, amely úgy szólt, hogy az új névben ismét helyet kap a Videoton, de a város is szerepel majd.
– Szerintem Videoton névre lehet számítani, úgy érzem, hogy ez már csak egy technikai kérdés. A közgyűlési határozat is úgy szólt, és azt követően ezt végre is hajtottuk, hogy keressük meg a Videoton Holding Zrt. tulajdonosait, kérjük a hozzájárulásukat a Videoton név használatához. Mi ezt megtettük, meg is érkezett a pozitív válasz, azonban az MLSZ jelezte, hogy kötnünk kell egy névhasználati szerződést, mert önmagában egy egyoldalú nyilatkozat nem elegendő. Ezt a szerződést meg kell szövegezni, amin a munkatársak már dolgoznak, majd a két félnek el kell fogadnia, alá kell írnia, és ezt követően a szövetség felé is jelezni kell. Ha ez megtörtént, onnantól kezdve hívhatjuk Videotonnak a csapatot ismét.
Valószínűleg Videoton FC Fehérvár lesz a gárda neve, korábban is innen indultak a változások
– jelentette ki a polgármester.
Cser-Palkovics arról is beszélt, szimbolikusan rendkívül fontos ez a név a csapatnak, nem véletlen, hogy a zászlóktól kezdve mindenhol a Videoton név jelenik meg például a szurkolói dalokban is. Kiemelte, ez adja meg a klub identitását, ami rendkívül fontos, hiszen így kötődik még jobban az emberekhez a gárda.
– Ez egy alapvetően meghatározó kérdés kell, hogy legyen, és ha jön majd egy új tulajdonos, akkor megpróbáljuk vele is megértetni azt, amit korábban nem sikerült, hogy ez a szurkolóknak és a közösségnek egy rendkívül fontos dolog. Ha ehhez valaki egy másik cégnevet adott esetben odatesz reklámként, akkor az benne van a modern fociban, korábban is megköszöntük mindenkinek aki támogatta ezt a gárdát. Innen is szeretném megköszönni ugyanezt a korábbi főszponzornak, hogy évekig a csapat mögött állt, de nagyon fontos, hogy az identitásunkat ne veszítsük el – fogalmazott a név és az identitáskérdéssel kapcsolatban Cser-Palkovics.
Bár nem történtek pozitív dolgok a Vidi háza táján az elmúlt időszakban, a polgármester úgy véli, ezt is fel lehet használni pozitívan is, mivel óriási reklámot kapott a klub.
Soha nem beszéltek ennyit a Vidiről, talán csak az UEFA-kupa menetelés idején. Mostanában úgy vélem, egyik magyar csapat sem kapott ekkora figyelmet, mint a Vidi az elmúlt három hétben, mindenhol is rólunk írtak, a Ferencváros nevét sem említették ennyiszer.
Nem vágytunk minden szempontból erre a lehetőségre, de most mégis csak az a helyzet, hogy nagyon sokakban ott vannak a kérdések: ki fogja megmenteni, ki fog odaállni a csapat mellé és jövőképet adni neki? Mi a pozitív reklám, ha nem ez? – fejtette ki véleményét a kialakult helyzettel kapcsolatban Cser-Palkovics András.
Hozzátette, ezt kell kihasználniuk és megértetni ezt mind szurkolói, mind befektetői szinten.



