Saját fürdőszobai termék, saját kozmetikai brand? Szüksége lesz praktikus tárolókra!

A megfelelően megválasztott tárolók az alapját képezik egy saját terméknek vagy brandnek. Ezt ne veszítse szem elől, amikor megtervezi márkáját!
Nyikes Zoltán 2021. július 1., csütörtök 8:41
A megfelelően megválasztott tárolók az alapját képezik egy saját terméknek vagy brandnek. Ezt ne veszítse szem elől, amikor megtervezi márkáját!
Szerző: Nyikes Zoltán 2021. július 1., csütörtök 8:41

Számos egyéb tényezőre is figyelnie kell, de ha itt nem választ jól, akkor már hiába kozmetikázza termékeit. Ha itt rosszul közelíti meg a célközönsége igényeit, akkor nagyon nehéz dolga lesz, ha visszatérő vásárlókat szeretne. Márpedig egy kozmetikai vagy egy fürdőszobai (pl. tisztítószer) termék esetén nagyon fontosak a visszatérő vásárlók.

A tárolók illeszkedjenek az igényekhez

Amikor megtervezi termékeit, akkor a legfontosabb, amit figyelembe kell vennie, az a célközönsége igényei, elvárásai, szokásai. Persze előbb tudnia kell, hogy ki a célközönsége. De, ha ez megvan, akkor egy kis piackutatással fel tudja mérni azt, hogy minek kell megfelelnie pl. a tökéletes kozmetikumnak.

Ez igaz a parfümökre, a kozmetikumokra, a táplálékkiegészítőkre, de még a tisztítószerekre is. Nem mindegy ugyanis, hogy mennyire könnyű valamit adagolni, mennyire praktikus a tárolóflakon kialakítása vagy épp a mérete. Mindig az adott terméktípusnak megfelelően kell megválasztani, hogy mibe is kerüljön.

Pl. egy rúzs nem mehet tégelybe, mert sokkal praktikusabb egy róla elnevezett rúzstokból használni. De ha pl. a méretet nézzük, akkor egy 200 ml-es gyógyszeres dobozba nem érdemes tisztítószert rakni, mert túl sokszor kellene cserélni. Ugyanígy a legcélszerűbb pl. cseppentős flakont alkalmazni olyan folyékony vitaminkészítménynél, amiből pár cseppre van szükség. Épp ezért nagyon fontos, hogy megfelelő tárolót válasszon termékének.

Nézze meg az Allinpackaging.hu tárolóit, melyekből széles a választék, garantáltan megtalálja a megfelelőt.

Gondoljon a designra is

Ott tartunk, hogy van egy kiváló terméke, mely a megfelelő tárolóválasztás miatt praktikusan is használható. Ezt követően jöhet a brand kialakítása, annak megteremtése, hogy vonzó legyen a vásárlók számára. Nem mellékes a névválasztás, de talán még fontosabb, hogy jól nézzen ki a termék, vonzza a tekintetet, eladja a flakon tartalmát.

Ha megfelelő volt a flakon vagy üveg kiválasztása, akkor lesz rajta elég hely ahhoz, hogy eladhatóvá tehesse a tartalmát. Már csak szüksége lesz egy jó designra és valakire, aki felviszi azt a tároló oldalára. Akár mindkettőben tud segíteni a fent már említett Allinpackaging.hu, ahol még akár a bértöltést, sőt a bérgyártást is elintézheti. Különböző nyomdai technikákkal, címkével vagy közvetlenül a felületre is fel tudják vinni a termékjellemzőket és a designt.

Jöhet az értékesítés!

Ha mindennel megvan, kész a terméke, már “csak” el kell adnia. Ebben nagy segítségére lesz mind a megfelelően megválasztott tároló, mind a szépen összeállított címkedesign is. Utóbbi segíti az eladásokat, előbbi pedig inkább visszatérő vásárlókat fog generálni.

Címkék: #PR
Átigazolások
DVTK
Radenkovic marad az edző
Kovács Zoltán elmondta, hogy a stabilitást mindig előnyben részesíti, ezért a vereség ellenére sem gondolkodik Vladimir Radenkovic leváltásában.
Liverpool
Szoboszlait marasztalják
A Liverpool kész magasabb fizetést is adni Szoboszlai Dominiknak, akivel szeretnének minél előbb új szerződést kötni.
Ferencváros
Naby Keita
Bár korábban úgy tűnt, az FTC alighanem hosszú távon is számol Naby Keitával, két németországi cikk szerint már nem olyan biztos, hogy marad az NB I-ben.
Tovább az összes átigazoláshoz