Az Eb remek üzleti lehetőséget is hozott Király Gábor számára. A magyar válogatott kiváló kapusa az idén, éppen a születésnapján, április 1-jén dobta piacra saját márkás termékeit, élen a védjegyévé vált szürke mackóval – írja a Bors.

Olyan óriási volt az érdeklődés, hogy csütörtökön az utolsó darab is elfogyott. Miután piacra dobtuk a terméket, volt egy érdeklődési hullám, de persze a torna óta indult be igazán az árusítás. A szürke mackó pár napon belül újra elérhető lesz, és akár XXL-es méretben is kapható majd – árulta el a Borsnak Horváth Nóra, a Király Gábor kapusiskola sajtóreferense.

Számot ugyan nem mondott, de a lap szerint körülbelül 1000 darabot gyártottak le, így mintegy 8 millió forintot hozhatott a Király család konyhájára a legendás ruhadarab.

TOVÁBB: A teljes cikk itt elolvasható – kattints!