Mit takar a “kreatív empátia” kifejezés, és hogyan aknázzuk ki a benne rejlő lehetőségeket?

A kreatív empátia és az adatvezérelt marketing együttesen rengeteg pénzt és energiát spórolhat. A látogatók számára pedig egy kellemesebb, gördülékenyebb user journey-t teremthet. Ideje másképp tekinteni a fogyasztóinkra, az adatainkra, és a funnelre!
Nyikes Zoltán 2022. december 12., hétfő 10:06
A kreatív empátia és az adatvezérelt marketing együttesen rengeteg pénzt és energiát spórolhat. A látogatók számára pedig egy kellemesebb, gördülékenyebb user journey-t teremthet. Ideje másképp tekinteni a fogyasztóinkra, az adatainkra, és a funnelre!
Szerző: Nyikes Zoltán 2022. december 12., hétfő 10:06

A kreatív empátia haszna

Egyrészt egy marketingpszichológiai megközelítés, másrészt technológiai, mely által megláthatjuk, hogy a fogyasztóknak mire lenne leginkább szüksége, ugyanakkor felismerhetjük azt is, hogyan adható meg mindez számukra. 

Természetes, hogy ma már sokkal fogyasztóközpontúbbá vált a marketing. A valódi siker mögött az áll, hogy fontosabbak számunkra az érdeklődők, és nem egyedül az eladás a központi kérdés. 

Honnan kaphatunk segítséget? Például egy vérprofi online marketing ügynökség révén. A 7Blog kiváló marketing pszichológiai módszereket alkalmaz, így a cég szolgáltatása remek választás, hiszen évtizedes üzletfejlesztési tapasztalattal rendelkező senior szakértői gárda biztosít szakmai hátteret.

A kreatív empátiánál nem a vágyak generálása áll a középpontban, hanem, hogy észrevegyük az adatok segítségével azt, ami még szükséges lenne a kellemesebb user journey megteremtéséhez. 

Az adatok kreatív értelmezése nyitottságot követel!

Olyan kérdésekre is választ kaphatunk, melyeket fel sem tettünk. A nem közvetlenül a funnelből kinyerhető adatok is fontosak lehetnek, hiszen nagyon sokat segíthetnek az optimalizálás során. 

Például a technológiai változások, a fogyasztói szokásokat felmérő kutatások. Hasonlókkal találkozhatunk a Facebook IQ-ban. A kreatív empátia mindezeket felhasználva jelent segítséget egy zökkenőmentesebb funnel kialakításában. 

Az átgondolt, empatikus cselekvések révén pénzt spórolhatunk. Olykor a legapróbb, és jelentéktelen funkciók is képesek változást előidézni a konverziókban. Pozitívat, negatívat egyaránt.

Érdemes definiálni a user journey előre látható nehézségeit. Amennyiben létezik olyan módszer, technika, vagy eszköz, amellyel ezek kizárhatók, miért ne élnénk vele? 

A legokosabb út, ha a legoptimálisabb megoldást keressük, majd alkalmazzuk is! 

Mi szükséges a kreatív empátia alkalmazásához?

A fogyasztói szokások naprakész ismerete elengedhetetlen, ugyanakkor ismerni kell az elérhető technológiákat is. 

Természetesen szükségünk lesz egy nagy adag empátiára, és fejlett érzelmi intelligenciára. Valamint képessé kell válnunk a funkciók és eszközök kreatív módon történő alkalmazására. 

Ezáltal jelentős mennyiségű pénzt és energiát spórolhatunk, de nem utolsó szempont, hogy a leendő felhasználóinknak egy jobb élményt, egy gördülékenyebb user journey-t alakíthatunk ki. 

A kulcs tehát abban rejlik, hogy felismerjük mire van igazán szükségük a kellemesebb élményhez, és ne egyedül az motiváljon, hogy mindenáron eladjunk. 

Tegyük fel magunknak a kérdést! Valóban érdekelnek a felhasználók? Szeretnék zökkenőmentesebb felhasználói utat ajándékozni nekik? 

Címkék: #PR
Neked ajánljuk
Átigazolások
Videoton FC Fehérvár
Huszti külföldi ajánlatra vár
Huszti András menedzsere az NSO-nak elmondta, hogy a játékos ugyan egy fehérvári erőnléti edzővel készül, de a külföldi folytatás van tervben. Egy ciprusi, egy holland és egy német alacsonyabb osztályú klubbal állnak jelenleg tárgyalásban.
Légiósok
Megvan Koszta új csapata
Hivatalossá vált, hogy új csapatot talált magának Koszta Márk, akinek a szerződtetését bejelentette az izraeli élvonalban szereplő Hapoel Petah Tikva.
DAC
Bősze Olaszországban
Hivatalos: a DAC fiatal magyarját, Bősze Leventét - végleges vételi opcióval - egy évre kölcsönvette a Serie A-s Como. A transzferhez a FIFA ámenje is kellett, miután a játékos még csak 16 éves.
Tovább az összes átigazoláshoz