Számos álláshirdetési oldal létezik
Ma már a munkakeresés szinte teljesen áttevődött az online térbe. Ennek az a fő oka, hogy ott pillanatok alatt, pár kattintással megtalálhatjuk azokat a munkákat, amik érdekelnek minket. És nekünk a mai rohanó világunkban nyilván mindig a leggyorsabb megoldás kell.
Vannak a piacon nagyon jó álláshirdetési oldalak, melyek épp erre építenek, és pont ott jelennek meg, ahol kell. Ahova az emberek először kattintanak. Hiába van sok portál a piacon (sőt a közösségi médiában is rengeteg a megjelenési lehetőség), vannak kiemelkedőek, ahol mindenképp jelen kell lenni munkáltatóként.
Nem mindegy, hogy mit talál meg először az álláskereső!
Ha valaki új állás után kutat, az ma már elsősorban az online felületeken kezd el keresni, és ott is a lehető leggyorsabban elérhető oldalakat fogja megnézni. Épp ezért fontos megértenünk, hogy miként keresnek ma az emberek.
Elsősorban olyan munkahelyet fog keresni az ember, ami közel van a lakóhelyéhez, jellemzően az adott városon belül. És ennek megfelelően írja be az online keresőkbe, hogy “Békéscsaba állás”, vagy “Debrecen állás”. És milyen oldalakat fog először kidobni az algoritmus? Természetesen azokat, melyek neveiben ezek a kulcsszavak szerepelnek, mivel ezek lesznek a legrelevánsabbak.
Épp ezért kerülhet a találati lista élére az itnav körülbelül 200 oldala, melyek épp ennek megfelelően kapták a nevüket. Itt tehát biztos meg fogja nézni a lehetőségeket egy álláskereső. Ez tehát egy olyan felület, amivel cégként mindenképp foglalkoznunk kell.
Szegezze oda az oldal a munkavállaló figyelmét!
Az is nagyon fontos, hogy visszatérjenek a látogatók egy adott álláshirdetési oldalra. Így akkor is megtalálhatják azt, amit keresnek, ha épp az első alkalommal még nem volt megfelelő ajánlat számukra.
Kiváló eszköz arra, hogy visszatérésre ösztönözzük őket, ha segítséget nyújtunk. Munkaerőpiaci újdonságokról és álláskeresési tippekkel látjuk el őket, segítünk nekik felkészülni az interjúra vagy megírni életük legjobb önéletrajzát. Így válik egy portál értékessé és hasznossá számukra.
Ezt meglovagolva hírlevél-feliratkozási lehetőséggel vagy akár egy applikációval is szorosabbá fűzhető a viszony az oldalt felkeresőkkel.
Lehessen kiemelni, célzottan eljuttatni az ajánlatunkat!
A legjobb az, ha garantáltan előre is sorolják az ajánlatunkat, illetve szegmentáltan azokhoz juttatják el, akik az adott terület iránt érdeklődnek. Erre kiválóak a kiemelések a felületen, valamint a közösségi médiában, és persze a szegmentált hírlevéllista is nagyszerű lehetőség.
A fentieket biztosító álláshirdetési oldalak garantáltan elérik azokat, akiket a cégek keresnek!