Miért bízz meg egy full service ügynökséget a marketingeddel?

A marketing tevékenység napjainkban annyira szerteágazó, hogy házon belül csak a legnagyobb költségvetéssel és erőforrásokkal rendelkező cégek képesek egy kézben tartani, bár gyakran ők is különféle ügynökségekkel dolgoznak együtt a hatékonyabb eredményekért.
Nyikes Zoltán 2022. november 22., kedd 13:01
A marketing tevékenység napjainkban annyira szerteágazó, hogy házon belül csak a legnagyobb költségvetéssel és erőforrásokkal rendelkező cégek képesek egy kézben tartani, bár gyakran ők is különféle ügynökségekkel dolgoznak együtt a hatékonyabb eredményekért.
Szerző: Nyikes Zoltán 2022. november 22., kedd 13:01

A marketing ügynökségek naprakész tudással, széleskörű tapasztalatokkal rendelkeznek, így a lényegre tudnak koncentrálni, amikor egy ügyfél felkeresi őket a marketingje megtervezésével, megvalósításával kapcsolatban. A marketing tevékenység egy részének vagy akár egészének megvalósításában is segítenek. Sokan akkor fordulnak ügynökséghez, ha a házon belül elkezdett tevékenység nem hoz eredményeket, illetve ha anyagi, emberi és időbeli erőforráshiánnyal küzdenek.

Milyen marketing ügynökséget válassz?

A marketing bármely területén is tevékenykedik egy ügynökség, feladata az ügyfelek számára a legjövedelmezőbb, leghatékonyabb megoldás megtalálása a stratégia és a taktikák ismeretében. Ehhez folyamatos elemzés, optimalizálás szükséges, illetve az eredmények riportolása az ügyfél felé. A komoly szakmai tapasztalatokkal rendelkező, innovatív Ideastyle full-service ügynökségként segíti a cégeket, ha itt az ideje a gázra taposni. 

A projekt jellege, a rendelkezésre álló idő, valamint a költségvetésed határozza meg, hogy milyen partnerre lesz szükséged. Full-service ügynökséget akkor érdemes választani, ha nem akarod elaprózni a munkákat, és egy partnerrel szeretnéd csak a kapcsolatot tartani, hiszen náluk, a komplex tevékenység révén egy szervezeten belül megtalálható minden szolgáltatás, amire szükséged lehet.

Mikor lehet szükség full-service ügynökségre?

Az integrált tevékenységet ellátó ügynökségek nagyobb szervezetet feltételeznek, így esetenként lassúbbak lehetnek, mint a csak egy-egy részterületre szerződő kisebb ügynökségek, azonban rendkívül hasznosak, ha összetett projektről, nagy szervezetről van szó, illetve abban az esetben, ha a márka széleskörű, többcsatornás kreatív tervezést kíván. 

Amennyiben full-service ügynökséget választasz partnerül, egy, a vállalkozásodra delegált kollégával állsz majd kapcsolatban, és ő delegálja majd a kérdéseidet, a feladatokat az ügynökség alszervezetei számára. 

Átfogó stratégiai és kreatív tervezéshez is egy komplex ügynökség lesz a megfelelő, hiszen egy kézben tartják az összes feladatot.

Nemzetközi jelenlét esetén érdemes lehet multinacionális full-service ügynökséggel szerződni.

Milyen tevékenységeket végez egy full-service ügynökség?

Az integrált ügynökségek az első lépésektől kezdve a vállalkozásodért dolgoznak, hiszen nemcsak a mindennek az alapját jelentő marketing stratégia kidolgozását vállalják, hanem a professzionális ügyfélszerző rendszer kiépítését, az arculat megtervezését, a céges honlap elkészítését, fotózást és reklámvideók leforgatását is. 

Innovatív, full-service ügynökséggel együttműködve az egységes, egyedi megjelenés által jelentősen növelheted ügyfélkörödet, forgalmadat. 

Címkék: #PR
Átigazolások
Budafok
Megvan az új edző
Az őszi szezon vége előtt három fordulóval közös megegyezéssel szerződést bontott a Budafok Mészöly Géza vezetőedzővel, helyére pedig a Csakfoci korábbi információjának megfelelően Nikházi Márk érkezett.
Légiósok
Ezért nem volt eddig csapata Kleinheislernek
Nehéz időszakon van túl Kleinheisler László, aki most már abban bízik, hogy minél hamarabb lesz új csapata és visszatérhet a válogatottba is. Az NB I egyelőre nem cél.
Budafok
Nikházi visszatérhet
Honlapunk információi szerint Nikházi Márk az egyik utódjelölt Budafokon.
Tovább az összes átigazoláshoz