Referee Johnathan Moss awards the second penalty as Liverpool players react during the English Premier League soccer match between Liverpool and Tottenham Hotspur at Anfield, Liverpool, England, Sunday, Feb. 4, 2018. (AP Photo/Rui Vieira)
Nehéz megérteni, miért rázta az öklét az asszisztens.
Egészen furcsa jeleneten háborognak Angliában. A Liverpool-Tottenham mérkőzés hosszabbításában a Spurs második 11-esét is megkapta. Jonathan Moss játékvezető mielőtt büntetőt ítélt volna, egyeztetett asszisztensével, majd a 11-es mellett döntött.
Erre a partjelző ökölrázással reagált, amit azóta is nehezen értenek.
Átigazolások
Fradi
Romão nem megy a Botafogóba(?)
Az ESPN szerint a brazil Botafogo nem szerződteti az FTC játékosát, Júlio Romãót. Nemrégiben arról szóltak a hírek, hogy a klubok még tárgyalnak egymással.
Nyíregyháza
Kersák távozhat
A Nyíregyháza Spartacus megválna a nyáron szerződtetett Kersák Rolandtól, mivel Bódog Tamás vezetőedző nem számol a kapussal. (Öltözőn Túl)
DVTK/Fehérvár
Babos Bence
Babos Bence a téli átigazolási időszakban visszatérhet a Fehérvár FC-hez, bár a Diósgyőri VTK vezetőedzője, Vladimir Radenković szívesen megtartaná a támadót. (Öltözőn Túl)