Milyen posztokat készíts vállalkozásodnak?

Néha bizony mindenkinél nehezen jönnek az ötletek, hogy mit is kellene posztolni a közösségi médiában. A legnagyobb segítséget a tervezés, egy tartalomnaptár jelenti, azonban ugye ezt is meg kell tölteni, és hogy milyen típusú posztokkal érdemes?
Nyikes Zoltán 2021. december 6., hétfő 15:27
Néha bizony mindenkinél nehezen jönnek az ötletek, hogy mit is kellene posztolni a közösségi médiában. A legnagyobb segítséget a tervezés, egy tartalomnaptár jelenti, azonban ugye ezt is meg kell tölteni, és hogy milyen típusú posztokkal érdemes?
Szerző: Nyikes Zoltán 2021. december 6., hétfő 15:27

Az örökzöld poszt típus

A leggyakrabban használt poszt a kép és szöveg párosa. Egyszerűen és gyorsan megvan, vagy mégsem? A kép elkészítése sokszor nem a várt eredményt hozza. Hallottad már, hogy gyakorlat teszi a mestert? Merj kísérletezni, pózolj bátran, találd meg a megfelelő környezetet és játssz a kamerabeállításokkal, vagyis szánj rá és persze magadra egy kis időt! 

A másik népszerű és jól teljesítő tartalom a videó. Legyen ez élő vagy előre felvett, garantáltan izgulni fogsz, de ne aggódj! Gyakorolni és gyakorolni kell! Amire mindenképp figyelj, tervezd meg a hátteret, igyekezz elkerülni a zajokat, használd a normál beszédtempódat és stílusodat, illetve jegyzeteket is bátran, ettől hiteles maradsz és szimpatikus a nézőknek, érzik, felkészült vagy a témában! 

Mit posztolj ma?

Ha elakadtál, ez a néhány tipp segíthet, amik a Follow Marketing sok éves tapasztalatai alapján is bizonyítottak, és amiket a social media tanácsadás keretein belül szintén támogatnak.

Engedj betekintést a vállalkozásod életébe! Ossz meg egy kulisszatitkot, milyen nálatok az élet, hogyan néz ki a vállalati kultúra! Meséld el, ha valami történt, egy új kolléga érkezett vagy a főnök kutyája ma veletek töltötte a napot! Bizalmat épít és szimpátiát kelt a követőkben. 

Minden szakmának megvannak az újdonságai, a fejlődés együtt jár a változással, így kihagyhatatlan edukatív jelleggel ezeket megosztani a nagyközönséggel. Hogy milyen formában teszed ezt, mindegy, csak kommunikáld! 

Útmutatók készítése, avagy “hogyan használd a terméket” vagy “hogyan működik a szolgáltatás” témájú posztok rendkívül érdekesek, vonzzák a figyelmet. Gyárthatsz róla videós tartalmat, de fotósorozatot vagy animált illusztrációt is, a lényeg: mutasd meg! 

Az “előtte-utána” összehasonlító posztok nem egy esetben hatnak wow-faktorként, szeretjük az ilyen tartalmakat, így posztolj a termékednek, szolgáltatásodnak megfelelően erről! Elmesélheted a folyamatot és alátámaszthatod képekkel, ha videóznál, még lebilincselőbbé teheted. 

Amikor az ügyfél gyártja a tartalmad 

Az ügyfélvélemény manapság kincset ér. Sokan választanak ajánlás alapján, végigolvassák a visszajelzéseket termék, szolgáltatás vásárlása előtt, így szinte kötelező olyan tartalmat megosztani, amit az ügyfél írt a vállalkozásodról. 

Esettanulmány formájában bemutathatjátok a közös munka folyamatát és eredményét. Mi is lehetne ennél hatásosabb, hogy bizalmat kelts és a döntést elősegítsd? 

Nem utolsósorban adj lehetőséget az interaktivitásra, az azonnali és kézzelfogható válaszok egy kérdezz-felelek poszt formájában feltétlen erősítik a márkádat, az elköteleződést!

Címkék: #PR
Neked ajánljuk
Átigazolások
Videoton FC Fehérvár
Huszti külföldi ajánlatra vár
Huszti András menedzsere az NSO-nak elmondta, hogy a játékos ugyan egy fehérvári erőnléti edzővel készül, de a külföldi folytatás van tervben. Egy ciprusi, egy holland és egy német alacsonyabb osztályú klubbal állnak jelenleg tárgyalásban.
Légiósok
Megvan Koszta új csapata
Hivatalossá vált, hogy új csapatot talált magának Koszta Márk, akinek a szerződtetését bejelentette az izraeli élvonalban szereplő Hapoel Petah Tikva.
DAC
Bősze Olaszországban
Hivatalos: a DAC fiatal magyarját, Bősze Leventét - végleges vételi opcióval - egy évre kölcsönvette a Serie A-s Como. A transzferhez a FIFA ámenje is kellett, miután a játékos még csak 16 éves.
Tovább az összes átigazoláshoz