Az örökzöld poszt típus

A leggyakrabban használt poszt a kép és szöveg párosa. Egyszerűen és gyorsan megvan, vagy mégsem? A kép elkészítése sokszor nem a várt eredményt hozza. Hallottad már, hogy gyakorlat teszi a mestert? Merj kísérletezni, pózolj bátran, találd meg a megfelelő környezetet és játssz a kamerabeállításokkal, vagyis szánj rá és persze magadra egy kis időt! 

A másik népszerű és jól teljesítő tartalom a videó. Legyen ez élő vagy előre felvett, garantáltan izgulni fogsz, de ne aggódj! Gyakorolni és gyakorolni kell! Amire mindenképp figyelj, tervezd meg a hátteret, igyekezz elkerülni a zajokat, használd a normál beszédtempódat és stílusodat, illetve jegyzeteket is bátran, ettől hiteles maradsz és szimpatikus a nézőknek, érzik, felkészült vagy a témában! 

Mit posztolj ma?

Ha elakadtál, ez a néhány tipp segíthet, amik a Follow Marketing sok éves tapasztalatai alapján is bizonyítottak, és amiket a social media tanácsadás keretein belül szintén támogatnak.

Engedj betekintést a vállalkozásod életébe! Ossz meg egy kulisszatitkot, milyen nálatok az élet, hogyan néz ki a vállalati kultúra! Meséld el, ha valami történt, egy új kolléga érkezett vagy a főnök kutyája ma veletek töltötte a napot! Bizalmat épít és szimpátiát kelt a követőkben. 

Minden szakmának megvannak az újdonságai, a fejlődés együtt jár a változással, így kihagyhatatlan edukatív jelleggel ezeket megosztani a nagyközönséggel. Hogy milyen formában teszed ezt, mindegy, csak kommunikáld! 

Útmutatók készítése, avagy “hogyan használd a terméket” vagy “hogyan működik a szolgáltatás” témájú posztok rendkívül érdekesek, vonzzák a figyelmet. Gyárthatsz róla videós tartalmat, de fotósorozatot vagy animált illusztrációt is, a lényeg: mutasd meg! 

Az “előtte-utána” összehasonlító posztok nem egy esetben hatnak wow-faktorként, szeretjük az ilyen tartalmakat, így posztolj a termékednek, szolgáltatásodnak megfelelően erről! Elmesélheted a folyamatot és alátámaszthatod képekkel, ha videóznál, még lebilincselőbbé teheted. 

Amikor az ügyfél gyártja a tartalmad 

Az ügyfélvélemény manapság kincset ér. Sokan választanak ajánlás alapján, végigolvassák a visszajelzéseket termék, szolgáltatás vásárlása előtt, így szinte kötelező olyan tartalmat megosztani, amit az ügyfél írt a vállalkozásodról. 

Esettanulmány formájában bemutathatjátok a közös munka folyamatát és eredményét. Mi is lehetne ennél hatásosabb, hogy bizalmat kelts és a döntést elősegítsd? 

Nem utolsósorban adj lehetőséget az interaktivitásra, az azonnali és kézzelfogható válaszok egy kérdezz-felelek poszt formájában feltétlen erősítik a márkádat, az elköteleződést!