A közlemény úgy indít, hogy a Ferencvárosi Torna Club reprezentatív közvélemény-kutatások szerint is a nemzet legnépszerűbb csapata, mivel több mint 1,7 millió magyar vallja magát zöld-fehér érzelműnek és szorít a jövőre 120 esztendős klub sikereiért.

A megállapodás értelmében az együttműködés az érintett szakosztályok U14-U18 utánpótlás, felnőtt, illetve férfi és női sportolóinak támogatását foglalja magában. Az MVM Zrt. a szponzoráció fejében az FTC sportközpontjában, labdarúgó stadionjában, edzőpályáin, edzőtermeiben, a pályák menti perimétereken, molinókon, kijelzőkön, a klub médiafelületein, hírleveleiben, online és socialmedia-csatornáin, illetve a sportolók mezfelületein jut megjelenési lehetőséghez, illetve egyebek mellett egyes létesítmények névadási jogaival is élhet.

„Az MVM Csoport stratégiai céljai közé tartozik a fiatal generációk támogatása, ezért is támogatjuk nagy örömmel Magyarország egyik legsokrétűbb, legsikeresebb tornaklubját, hazánk sportsikereit, illetve a jövő legkiemelkedőbb sportolóinak fejlődését, a sportolási körülményeik javítását és ezzel további fantasztikus eredmények megszületését” – hangsúlyozta Kóbor György, az MVM Zrt. elnök-vezérigazgatója.

Mint írják, Magyarország harmadik legnagyobb vállalataként az együttműködés módot ad az MVM számára a meglévő és potenciális ügyfelek elérésére, a csoport márka- és szolgáltatásismertségének növelésére, üzleti céljainak támogatására. A különböző sportágakon keresztül lehetőség nyílik a fiatal generációk, vagy éppen a nők megszólítására, a fenntarthatóság és az egészséges életmód propagálására is, hiszen az együttműködés kiterjed a kisebb és nagyobb szakosztályokra is, a vízilabdától, a szinkronúszáson át az ökölvívásig, kézilabdáig, vagy éppen a jégkorongig.

Kubatov: Lehet bármekkora Fradi-szívünk, ha…


“Megtisztelő számunkra, hogy az MVM Csoport bizalmat szavazott klubunknak és nem csak a férfi labdarúgás, hanem más, szintén sikeres és népszerű szakosztályunk mellé állt. Sikereinket többek között a szponzoraink segítségével tudjuk elérni.

Lehet bármekkora a Fradi-szívünk, ha olyan megbízható és remekül működő társaság, mint például az MVM Csoport, nem érezné úgy, hogy érdemes mellénk állnia.

Mindent megteszünk azért, hogy megháláljuk a belénk fektetett bizalmat. Szeretnénk kiemelkedő sikerekkel emlékezetessé tenni a közös küldetésünket! Reméljük, jövőre nem csupán a klub alapításának 120. esztendejét, hanem például a labdarúgó csapat 30. bajnoki címét is együtt ünnepelhetjük új támogatónkkal” – tette hozzá Kubatov Gábor, az FTC elnöke.